Snežienkova 1/A, 971 01 Prievidza

Psychológia predaja, komunikácia, marketing, key account management (Predajné zručnosti II)

Najbližší termín: Podľa Vás
Miesto konania: Firemné školenie
Dĺžka: 1 deň
Cena: Na vyžiadanie

Ciele kurzu

Ako robiť obchod tak, aby klienti priam túžili po našej službe, alebo našom tovare? Na to aby bol predajca skutočne úspešný potrebuje mať okrem dobrých prezentačných zručností aj dostatočné informácie o psychológii rozhodovania človeka. Na školení sa pozrieme bližšie na spoznávanie potrieb zákazníka a budeme hľadať jeho motivačné činitele. Ukážeme Vám možnosti ako si môže predajca robiť osobný marketing a ako mu to môže pomôcť v jeho každodennej práci. Spoločne si prejdeme techniky ako riadiť CRM systém zákazníkov. Poslednou témou bude, čo všetko by mal mať na starosti Key Account Manager a ako si môže zvýšiť kvalitu svojej práce a mať dostatočný prehľad o svojej činnosti.

Obsahová náplň kurzu

  • Psychológia predaja - čo sa odohráva v mysli zákazníka? Práca s vizualizáciou a príkladmi, ako pritiahnuť a zaujať zákazníkov, príklady z praxe
  • Predaj riešení- sila predaja riešenia oproti samotnému predaju produktu, zameranie sa na poskytnutie komplexných riešení problémov zákazníka
  • Komunikácia pre pokročilých obchodníkov - identifikácia typológie zákazníka, efektívne získavanie potrebných informácií, správna argumentácia a práca so zákazníkom, technika TEL (tvrdenie, emócie, logika), čítanie neverbálnej komunikácie
  • Profesionálny marketing- využitie marketingu na podporu predaja, príprava a práca s propagačnými materiálmi, logika oslovenia zákazníkov
  • Key Account Management - ako udržiavať vzťah s kľúčovými zákazníkmi? Úlohy Key Account Managera a ich efektívne zvládnutie, určenie kľúčových zákazníkov
  • Simulácia priebehu stretnutia s kľúčovým zákazníkom - typy stretnutí, príprava stretnutia, jednanie a budovanie vzťahu. Odpovede na Vaše otázky, ktoré objavíme
  • Starostlivosť o zákazníka - spôsoby starostlivosti o zákazníkov, predaj doplnkových tovarov a služieb získaným zákazníkom, dlhodobé udržanie zákazníkov
     

Termíny

Typ Dátum školenia Trvanie školenia Miesto konania Lektor Cena
Firemné školenie
Podľa Vás
1 deň
Firemné školenie
Na vyžiadanie
Vyžiadať
ponuku
+421 908 345 320 Otázka ku školeniu

Podobné školenia

Názov školenia Trvanie školenia Miesto konania Cena Najbližší termín
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
29.05.2024 + 2
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
26.09.2024
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
07.06.2024 + 3
2 dni (8:00 - 14:00)
Online 359,00 €
12.06.2024 - 13.06.2024 + 3
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
15.05.2024 + 3
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
16.05.2024 + 3
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
17.05.2024 + 3
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
04.06.2024 + 3
2 dni
Na vyžiadanie
-
1 deň (8:00 - 14:00)
Online 199,00 €
02.05.2024 + 2

Súbory cookie:

S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie.
Ak povolíte všetky cookies a navštívite nás nabudúce, pripojíte sa vďaka ním rýchlejšie, a náš web vám ponúkne relevantné informácie a umožní vám počas objednávky jednoduchšie vyplniť vaše údaje. Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovania našich stránok. Ak sa rozhodnete neakceptovať cookies, nebudete môcť používať niektoré funkcie na našej webovej stránke.